Tworzenie stron opartych na zawężonym temacie, czyli niszy Jest jednym z najprostszych, a również bardzo dochodowych sposobów zarabiania w internecie. Najtrudniejszym zadaniem jest trafienie do odpowiedniego rynku, który w pewnych częściach jest, bardzo dochodowy a w innych w ogóle nie generuje dochodu. Gdy już poznasz rynek, wybór niszy nie będzie dla ciebie żadnym problemem.

Czym jest nisza rynkowa?

Nisza to obszar zainteresowania użytkowników, czyli wąsko wyspecjalizowana część rynku. Ważne by strona pokrywała się z wybranym programie partnerskim.

Poza tym będziemy mogli szczegółowo monitorować swoją konkurencję. Dzięki temu, że nisza jest unikalna i wystarczająco precyzyjna można wyeliminować tych, którzy nie są zainteresowani produktami z tej strony.

Jak wybrać niszę?

Cały rynek kręci się wokół zdrowia relacji i pieniędzy. Rynki te generują największą ilość pieniędzy. Jednocześnie nisza powinna być tematycznie powiązana z wybranym wcześniej programem partnerskim. Do wyboru niższy wystarczą nawet własne zainteresowania. Jeśli znamy się na czymś, mamy jakieś hobby to możemy o tym pisać bloga. Można użyć Narzędzia Google AdWords: Keyword Tool) Wpisujemy główne słowo kluczowe, a następnie dostajemy setki słów kluczowych powiązanych z danym tematem. Można również użyć narzędzia Market Samurai, który na pewno ułatwi pracę z wyszukiwaniem niszy. Poza tym będziemy mogli szczegółowo monitorować swoją konkurencję. Wybieramy W ten sposób część rynku, która jest najmniej oblegana przez konkurencję, a potem promujemy jakiś produkt.

Dlaczego nisza to dobry sposób dla początkującego webmastera?

Zaczynając budować stronę internetową nie zawsze mamy dużo czasu na jej prowadzenie oraz dotarcie do szerokiego grona odbiorców.  Dobrym sposobem jest skoncentrowanie się na jednym konkretnym miejscu, precyzyjnie określonej grupie łatwiej jest sprzedać dany produkt niż niezainteresowanym danym produktem. W ten sposób trafiamy do grupy docelowej, której o wiele łatwiej jest sprzedać dany produkt. Jeśli oferta jest skierowana do wszystkich, będzie o wiele trudniejsza do promowania, a co za tym idzie reklama będzie mniej skuteczna. Bycie ekspertem w danej niższy jest Kolejnym powodem, który Przykona klientów do zakupu twoich produktów.

 

Jak wybrać właściwą i dochodową niszę dla swojej strony internetowej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *